piątek, 17 stycznia 2014

Dla kogo piszę tego bloga?

Witam na blogu poświęconym tematyce szeroko pojętego Business Intelligence

  Przeszukując 'polski Internet' w poszukiwaniu rozwiązań problemów z którymi spotykałem się podczas wdrożeń systemów BI wielokrotnie napotykałem na strony wprowadzające czytelnika we wspomnianą tematykę. Niestety ciężko natrafić na informacje dla tak zwanych użytkowników średnio zaawansowanych lub zaawansowanych, którzy znają już podstawy chociażby hurtowni danych, ale napotkali na szczególny nie trywialny problem który muszą rozwiązać.
  Strona na której się Państwo znajdujecie ma z założenia nie tylko pomóc w poszerzaniu wiedzy związanej z Business Intelligence, ale również być narzędziem przydatnym w rozwiązywaniu specyficznych dla tej dziedziny IT problemów związanych z rzeczywistymi wdrożeniami. Dla mnie osobiście jest notatnikiem/'ściągawką'. Ponieważ zdarza się że w bieżących projektach spotykam problemy z którymi mierzyłem się już w przeszłości. A kilka słów spisanych podczas pierwszej analizy problemu pozwala mi w sprawny sposób przypomnieć sobie jego rozwiązanie.

Pozdrawiam
Rajmund Kulawinek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz